2016-01-26

Wydział Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców

dyrektor Wydziału: Dariusz Sala

zastępca dyrektora Wydziału: Aneta Tkaczyk

zastępca dyrektora Wydziału: Agnieszka Kusa-Malec

 

 

Sekretariat
ul. Spokojna 4, 20-914 Lublin
tel. 81 74-24-732
faks 81 74-24-432
e-mail: wsoc@lublin.uw.gov.pl
pok. 258

 

Oddział ds. Paszportów
ul. Lubomelska 1-3, 20-400 Lublin
tel. 81 74 76 447
faks 81 74-76-785
e-mail: lub-pass@lublin.uw.gov.pl

 

 

Wykaz komórek organizacyjnych i stanowisk pracy funkcjonujących w Wydziale:

  • Oddział ds. paszportów z Terenowym Punktem Paszportowym w Puławach i w Kraśniku (SO-I)
  • Oddział ds. obsługi cudzoziemców (SO-II)
  • Oddział spraw obywatelskich, obywatelstwa polskiego i repatriacji (SO-III)
  • Stanowisko ds. obsługi Wydziału (SO-V)
  • Oddział ds. legalizacji pobytu I (SO-VI)
  • Oddział ds. legalizacji pobytu II (SO-VII)
  • Stanowisko ds. mniejszości narodowych i etnicznych (SO-VIII)

  • Oddziały spraw obywatelskich i cudzoziemców w delegaturach Urzędu
  • Oddział ds. Kart Polaka w Delegaturze Urzędu w Białej Podlaskiej SO-BP-II

 

Podstawowe zadania realizowane przez Wydział:

 

Oddział ds. paszportów z Terenowym Punktem Paszportowym w Puławach i Kraśniku (SO-I)

 

Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem paszportów obywatelom polskim wynikających z ustawy o dokumentach paszportowych.

 

 

Oddział ds. obsługi cudzoziemców (SO-II)

 

1. Udzielanie informacji związanych z:

a) legalizacją pobytu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,

b) udzielanie informacji związanych z wydawaniem:

- polskich dokumentów podróży dla cudzoziemca,

- tymczasowych polskich dokumentów podróży dla cudzoziemca,

- polskich dokumentów tożsamości dla cudzoziemca,

c) przedłużaniem wiz pobytowych oraz ruchu bezwizowego,

d) przyznawaniem świadczeń pieniężnych posiadaczom Kart Polaka oraz członkom ich rodzin,

e) wydawaniem kart pobytu,

f) wydawaniem zezwoleń na pracę dla cudzoziemców.

 

2. Przyjmowanie wniosków o:

 

- udzielenie zezwolenia na pobyt czasowy,

- udzielenie zezwolenia na pobyt czasowy i pracę,

- udzielenie zezwolenia na pobyt stały,

- udzielenie zezwolenia na pobyt rezydenta długoterminowego Unii Europejskiej,

- wydanie i wymianę karty pobytu oraz prowadzenie postępowań w tym zakresie,

- wydanie polskiego dokumentu podróży dla cudzoziemca,

- wydanie tymczasowego polskiego dokumentu podróży dla cudzoziemca,

- wydanie polskiego dokumentu tożsamości dla cudzoziemca,

- przyznawanie świadczeń pieniężnych posiadaczom Kart Polaka oraz członkom ich rodzin.

 

3. Wydawanie:

 

- kart pobytu,

- polskich dokumentów podróży dla cudzoziemca,

- tymczasowych polskich dokumentów podróży dla cudzoziemca,

- polskich dokumentów tożsamości dla cudzoziemca,

- zaświadczeń w sprawie utraty karty pobytu,

- zaświadczeń o zwrocie karty pobytu,

- wydawanie (doręczanie) decyzji w sprawach legalizacji pobytu.

 

4. Przesyłanie akt do innych organów.

 

5. Udzielanie innym organom informacji dotyczących cudzoziemców.

 

6. Przygotowywanie zleceń personalizacji dokumentów wydawanych cudzoziemcom.

 

7. Zawiadamianie komórek ewidencji ludności o wydaniu kart pobytu.

 

8. Wydawanie kopii decyzji.

 

9. Wydawanie zaświadczeń dotyczących legalności pobytu cudzoziemców na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

 

  10. Drukowanie wiz dla cudzoziemców.

 

  11. Prowadzenie Archiwum Oddziałowego.

 

  12. Przygotowywanie i przekazywanie akt do Archiwum Urzędowego.

 

  13.Obsługa rejestracji wizyt w celu złożenia wniosku o:

 

 - legalizację pobytu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,

 - wydanie polskiego dokumentu podróży dla cudzoziemca,

 - wydanie tymczasowego polskiego dokumentu podróży dla cudzoziemca,

 - wydanie polskiego dokumentu tożsamości dla cudzoziemca.

 

Oddział spraw obywatelskich i ewidencji ludności (SO-III)

 

1. Sprawowanie nadzoru nad realizacją przez organy jednostek samorządu terytorialnego zadań zleconych dotyczących ewidencji ludności, dowodów osobistych, aktów stanu cywilnego, zmiany imion i nazwisk oraz powszechnego obowiązku obrony.

 

2. Wydawanie decyzji z zakresu zadań wymienionych w pkt 1), w ramach orzecznictwa w I i II instancji.

 

3. Prowadzenie spraw dotyczących kwalifikacji wojskowej.

 

4. Wydawanie zaświadczeń potwierdzających osobowość prawną kościelnych jednostek organizacyjnych.

 

5. Prowadzenie spraw związanych z nadawaniem medali za długoletnie pożycie małżeńskie.

 

6. Prowadzenie spraw dotyczących uzyskania obywatelstwa polskiego oraz potwierdzanie posiadania   lub utraty obywatelstwa polskiego.

 

7. Prowadzenie spraw dotyczących repatriacji.

 

Oddział ds. legalizacji pobytu I (SO-VI)

 

1. Wydawanie decyzji dotyczących zezwolenia cudzoziemcowi na pobyt czasowy dla członków rodzin  obywateli Rzeczypospolitej Polskiej oraz członków rodzin cudzoziemców;

 

2. Wydawanie decyzji dotyczących zezwolenia cudzoziemcowi na pobyt czasowy ze względu na okoliczności wymagające krótkotrwałego pobytu;

 

3. Wydawanie decyzji dotyczących zezwolenia cudzoziemcowi na pobyt czasowy ze względu na inne okoliczności jeżeli cudzoziemiec:

 

- jest duchownym,

- jego pobyt na terytorium RP jest niezbędny z uwagi na konieczność poszanowania prawa do życia   rodzinnego w rozumieniu Konwencji o ochronie praw człowieka i podstawowych wolności sporządzonej w Rzymie 4 listopada 1950 r,

- jego wyjazd naruszałby prawa dziecka, określone w Konwencji o prawach dziecka, przyjętej przez Zgromadzenie ONZ dnia 20 listopada 1989 r.

- wykazał, że zachodzą inne okoliczności, uzasadniające jego pobyt na terytorium RP,

4. Wydawanie decyzji dotyczących zezwolenia na pobyt stały;

5. Wydawanie decyzji dotyczących zezwolenia na pobyt rezydenta długoterminowego Unii Europejskiej;

6. Wydawanie decyzji dotyczących przedłużania wiz Schengen i wiz krajowych;

7. Wydawanie decyzji dotyczących przedłużenia cudzoziemcowi okresu pobytu w ramach ruchu bezwizowego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;

8. Wnioskowanie do Szefa Urzędu do Spraw Cudzoziemców w sprawie umieszczenia danych cudzoziemca w wykazie osób niepożądanych, przedłużenia okresu obowiązywania wpisu lub usunięcia tych danych z wykazu oraz rejestrów SIS  i VIS;

9. Prowadzenie spraw dotyczących wydawania dokumentów:

- polskiego dokumentu podróży dla cudzoziemca,

- polskiego dokumentu tożsamości cudzoziemca,

- tymczasowego polskiego dokumentu podróży dla cudzoziemca,

 

10. Potwierdzanie danych osobowych cudzoziemców – uczniów podróżujących
w ramach wycieczek szkolnych w Unii Europejskiej oraz ich prawa do ponownego wjazdu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;

 

11. Wydawanie decyzji dotyczących przyznania świadczeń pieniężnych posiadaczom Karty Polaka (oraz członkom ich rodzin), którzy złożyli wnioski o udzielenie zezwolenia na pobyt stały na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;

 

12. Prowadzenie we współpracy z Wydziałem Finansów i Certyfikacji spraw związanych
z wypłatą świadczeń pieniężnych, posiadaczom Karty Polaka (oraz członkom ich rodzin), którzy złożyli wnioski o udzielenie zezwolenia na pobyt stały na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;

 

13. Przyjmowanie od starostów wniosków o udzielenie dotacji celowej na wypłatę świadczeń pieniężnych dla posiadaczy Karty Polaka osiedlających się na terytorium RP;

 

14. Nadzór nad realizacją przez starostę zadania zleconego z zakresu ustawy o Karcie Polaka;

 

15. Prowadzenie w systemach informatycznych rejestrów określonych w ustawach regulujących sprawy dotyczące: cudzoziemców, oraz Karty Polaka;

 

16. Sprawowanie kontroli legalności pobytu cudzoziemców na terytorium Rzeczypospolitej;

 

 

Oddział ds. legalizacji pobytu II (SO-VII)

 

1. Wydawanie decyzji dotyczących zezwolenia cudzoziemcowi na pobyt czasowy i pracę;

 

2. Wydawanie decyzji dotyczących zezwolenia cudzoziemcowi na pobyt czasowy w celu wykonywania pracy w zawodzie wymagającym wysokich kwalifikacji;

 

3. Wydawanie decyzji dotyczących zezwolenia cudzoziemcowi na pobyt czasowy w celu wykonywania pracy przez cudzoziemca delegowanego przez pracodawcę zagranicznego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;

 

4. Wydawanie decyzji dotyczących zezwolenia cudzoziemcowi na pobyt czasowy w celu prowadzenia działalności gospodarczej na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;

 

5. Wydawanie decyzji dotyczących zezwolenia cudzoziemcowi na pobyt czasowy w celu kształcenia się na studiach;

 

6. Wydawanie decyzji dotyczących zezwolenia na pobyt czasowy w celu prowadzenia badań naukowych;

 

7. Wydawanie decyzji dotyczących zezwolenia na pobyt czasowy dla ofiar handlu ludźmi;

 

8. Wydawanie decyzji dotyczących zezwolenia na pobyt czasowy ze względu na inne okoliczności w sytuacjach, gdy cudzoziemiec:

 

- posiada zezwolenie na pobyt rezydenta długoterminowego UE udzielone przez inne państwo członkowskie Unii Europejskiej i zamierza wykonywać pracę lub prowadzić działalność gospodarczą na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej na podstawie przepisów obowiązujących w tym zakresie na tym terytorium lub zamierza podjąć lub kontynuować na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej studia lub szkolenie zawodowe,

- zamierza na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej podjąć lub kontynuować naukę lub szkolenie zawodowe,

- jest absolwentem polskiej uczelni oraz poszukuje na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej pracy,

- występuje w charakterze pokrzywdzonego w wyniku przestępstwa  powierzenia wykonywania pracy w warunkach szczególnego wykorzystania w postępowaniu karnym przeciwko podmiotowi powierzającemu wykonywanie pracy,

- jest osobą małoletnią, przebywającą bez ważnego dokumentu uprawniającego do pobytu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której powierzono wykonywanie pracy i z tego tytułu występuje ona w charakterze pokrzywdzonego w postępowaniu karnym przeciwko podmiotowi powierzającemu wykonywanie pracy;

- bezpośrednio przed złożeniem wniosku o udzielenie zezwolenia przebywał na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej na podstawie zezwolenia, o którym mowa w pkt d i e, do czasu otrzymania zaległego wynagrodzenia od podmiotu powierzającego wykonywanie pracy;

 

9. Wnioskowanie do Szefa Urzędu do Spraw Cudzoziemców w sprawie  umieszczenia danych cudzoziemca w wykazie osób niepożądanych, przedłużenia okresu obowiązywania wpisu lub usunięcia tych danych z wykazu oraz rejestrów SIS  i VIS;

 

10. Ustalanie kryteriów wydawania zezwoleń na pracę;

 

11. Wydawanie zezwoleń na pracę cudzoziemców;

 

12. Wpisywanie zaproszeń dla cudzoziemców do ewidencji zaproszeń oraz wydawanie decyzji
o   odmowie lub unieważnieniu wpisu;

 

13. Prowadzenie spraw dotyczących wydawania zaświadczeń o zarejestrowaniu pobytu
i dokumentów potwierdzających prawo stałego pobytu obywatelom Unii Europejskiej oraz wydawanie kart pobytu i kart stałego pobytu członkom rodziny obywatela Unii Europejskiej;

 

14. Prowadzenie spraw związanych z wydalaniem obywateli UE z terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;

 

15. Wydawanie decyzji w II instancji dotyczących unieważnienia zezwolenia na przekraczanie granicy w małym ruchu granicznym;

 

16. Prowadzenie w systemach informatycznych rejestrów określonych w ustawach regulujących sprawy dotyczące: cudzoziemców, obywateli Unii Europejskiej i członków ich rodzin, zezwoleń na pracę;

 

17. Sprawowanie kontroli legalności pobytu cudzoziemców na terytorium Rzeczypospolitej;

 

 

Stanowisko ds. mniejszości narodowych i etnicznych (SO-VIII)

 
1. Współdziałanie z organami administracji rządowej i samorządowej oraz organizacjami społecznymi, w szczególności z organizacjami mniejszości narodowych i etnicznych, i innymi instytucjami, realizującymi zadania na rzecz mniejszości, w zakresie podejmowania działań na rzecz rozwiązywania problemów mniejszości.
 
 
2. Sporządzanie informacji na temat sytuacji mniejszości na terenie województwa lubelskiego lub realizacji zadań na rzecz mniejszości dla organów administracji rządowej.
 
 
3. Prowadzenie spraw związanych z realizacją „Programu integracji społecznej i obywatelskiej Romów w Polsce na lata 2021-2030” na terenie województwa lubelskiego, w szczególności:
 
 
-  dokonywanie analizy i weryfikacji wniosków na realizację zadań „Programu”,
 
-  udział w pracach Komisji opiniującej wnioski złożone na realizację zadań „Programu”, w tym dokonywanie oceny wniosków i przedkładanie rekomendacji co do wyboru wniosków do udzielenia dotacji,
 
-  opracowywanie projektów porozumień i umów w sprawie udzielenia dotacji na realizację zadań „Programu”, 
 
-  przygotowywanie wniosku do WFiC w sprawie wystąpienia do Ministra Finansów o uruchomienie środków z rezerwy celowej budżetu państwa (część 83, poz. 14), oraz wniosku o wydanie decyzji budżetowej Wojewody Lubelskiego w części dotyczącej dotacji celowej na „Program”,
 
-  przygotowywanie harmonogramu przekazywania środków z dotacji na realizację zadań „Programu” do WFiC oraz comiesięcznych zapotrzebowań na środki finansowe dla wykonawców zadań „Programu”, 
 
-  rozliczanie zadań „Programu” pod kątem finansowym i merytorycznym, 
 
- przeprowadzanie kontroli w podmiotach realizujących zadania „Programu”,
 
-  sprawozdawanie z realizacji „Programu” na terenie województwa lubelskiego.
 
 
 
Do innych zadań realizowanych przez Wydział należą w szczególności:
 
 
1. Prowadzenie korespondencji z placówkami konsularnymi państw obcych w Rzeczypospolitej Polskiej oraz polskimi za granicą, w zakresie prowadzonych i nadzorowanych przez wydział zadań.
 
2. Kontrola realizacji przez jednostki samorządu terytorialnego zadań zleconych z zakresu administracji rządowej, nadzorowanych przez wydział.
 
3. Wykonywanie zadań związanych z działem administracji rządowej dot. członkostwa Rzeczypospolitej Polskiej w Unii Europejskiej.

 

 

Oddział ds. Kart Polaka w Delegaturze Urzędu w Białej Podlaskiej SO-BP-II

 

1. Prowadzenie postępowań administracyjnych o przyznanie lub przedłużenie ważności Karty Polaka dla obywateli Białorusi lub osób posiadających w tym państwie status bezpaństwowca.

 

2. Wydawanie decyzji administracyjnych w przedmiocie przyznania lub odmowy przyznania Karty Polaka, przedłużenia jej ważności lub unieważnienia dla obywateli Białorusi lub osób posiadających w tym państwie status bezpaństwowca.

 

 

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..