2019-01-28

Fundusz Dróg Samorządowych

Zadania podlegające dofinansowaniu z Funduszu Dróg Samorządowych

 

a) „zadania powiatowe i zadania gminne” polegające na budowie, przebudowie lub remoncie odpowiednio dróg powiatowych i gminnych, (zadania te obejmują również przebudowę dróg wewnętrznych, w celu  zaliczenia ich do odpowiedniej kategorii dróg publicznych),

b) „zadania mostowe” polegające na budowie mostów w ciągach dróg wojewódzkich, powiatowych i gminnych,

c) „zadania obronne” polegające na budowie, przebudowie lub remoncie dróg wojewódzkich, powiatowych  lub gminnych o znaczeniu obronnym.

 

Wojewoda jest odpowiedzialny za nabór, ocenę i sporządzenie wstępnej listy wniosków o dofinansowanie zadań powiatowych i zadań gminnych, a po zatwierdzeniu listy przez Prezesa Rady Ministrów, podpisuje umowy o dofinansowanie, monitoruje realizację zadań i rozlicza przekazane dofinansowania.

 

W przypadku zadań mostowych za nabór, ocenę i listę wniosków zakwalifikowanych do dofinansowania, odpowiada Minister Infrastruktury. Wojewoda podpisuje umowy o dofinansowanie, monitoruje realizację zadań mostowych i rozlicza przekazane dofinansowanie.

Załączniki

  Rozporządzenie FDS.pdf 270,57 KB (pdf) szczegóły pobierz
  Ustawa FDS.pdf 461,6 KB (pdf) szczegóły pobierz
  OGŁOSZENIE - NABÓR FDS 2019.pdf 785,24 KB (pdf) szczegóły pobierz
  Zarządzenie nr 45 ...a Komisji.pdf 2,51 MB (pdf) szczegóły pobierz
  Instrukcja wypełni..._20190319.pdf 1,17 MB (pdf) szczegóły pobierz
  Wzór wniosku o dof..._20190319.xls 68,5 KB (xls) szczegóły pobierz
  Lista zadań zatwie...ach FDS I.pdf 1,13 MB (pdf) szczegóły pobierz

Przeczytaj, jak przetwarzamy Twoje dane

Tożsamość administratora

Administratorem danych jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-060) przy ul. Królewskiej 27.

Dane kontaktowe administratora

Z administratorem można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, formularz kontaktowy pod adresem https://www.gov.pl/cyfryzacja/kontakt, lub pisemnie na adres siedziby administratora.

Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych

Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani / Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.

Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania

Pani / Pana dane będą przetwarzane w celu realizacji obowiązku prawnego o którym mowa w art. 9 ust. 4 pkt 3) oraz art. 9 ust. 4 a ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.

Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych

Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora tj. Centralnemu Ośrodkowi Informatyki.

Okres przechowywania danych

Dane będą przetwarzane przez okres niezbędny do utrzymania Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej.

Prawa podmiotów danych

Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej.

Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego

Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych w państwie członkowskim Pani / Pana zwykłego pobytu, miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego naruszenia.
Biuro Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO)
Adres: Stawki 2, 00-193 Warszawa
Telefon: 22 860 70 86

Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych

Podanie przez Panią/Pana danych osobowych niezbędne, do stworzenia stron Biuletynu Informacji Publicznej, o których mowa w ust. 2, oraz przetwarzania informacji publicznych, w tym ich przeszukiwania według kryteriów przedmiotowych i podmiotowych.




Zapoznałem się