Wersje

Wersja Data zmiany Autor Opis Akcje
2016-02-24 14:34:07  mastaroch mastaroch

Utworzono artykuł 39223 o nazwie 'Wydawanie zawiadomień o wpisie do rejestru'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste39223
user_idpuste81792
resource_idpuste924
namepusteWydawanie zawiadomień o wpisie do rejestru
category_idpuste11263
language_idpuste1
shortpusteorganizatorów turnusów rehabilitacyjnych
fullpuste

Wydawanie zawiadomień o wpisie do rejestru organizatorów turnusów rehabilitacyjnych.

publishfrompuste2016-02-24 00:00:00
_activepuste1
slugpustewydawanie-zawiadomien-o-wpisie-do-rejestru
2016-02-24 14:36:01  mastaroch mastaroch
Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
2017-02-21 13:34:20  Joanna Weinberger
Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
2017-03-28 09:54:10  Joanna Weinberger
Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
2019-04-25 12:21:22  Małgorzata Torbicz
Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
2021-05-05 12:03:40  Małgorzata Torbicz
Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
2021-05-05 12:09:39  Małgorzata Torbicz
Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
2022-08-17 11:54:21  Małgorzata Torbicz

Pole full zmieniło wartość z '<p> Wydawanie zawiadomień o wpisie do rejestru organizator&oacute;w turnus&oacute;w rehabilitacyjnych.</p> ' na ' <p>Wydawanie zawiadomień o wpisie do rejestru organizator&oacute;w turnus&oacute;w rehabilitacyjnych.</p> '

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
full

Wydawanie zawiadomień o wpisie do rejestru organizatorów turnusów rehabilitacyjnych.

Wydawanie zawiadomień o wpisie do rejestru organizatorów turnusów rehabilitacyjnych.

2022-10-11 13:35:22  Małgorzata Torbicz

Zmieniono nazwę z 'Wydawanie zawiadomień o wpisie do rejestru' na 'Wydawanie zawiadomień o wpisie do rejestru organizatorów '

Pole short zmieniło wartość z 'organizatorów turnusów rehabilitacyjnych' na 'turnusów rehabilitacyjnych'

Pole full zmieniło wartość z ' <p>Wydawanie zawiadomień o wpisie do rejestru organizator&oacute;w turnus&oacute;w rehabilitacyjnych.</p> ' na ' <p><strong>Wydział realizujący usługę:</strong><br /> Wydział Polityki Społecznej<br /> <br /> &nbsp;</p> <p><strong>Kom&oacute;rka realizująca usługę:</strong><br /> Oddział rynku pracy<br /> <br /> &nbsp;</p> <p><strong>Numer telefonu:</strong><br /> +48 81 74-24-552</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Co chcę załatwić?</strong><br /> Uzyskać wpis do rejestru organizator&oacute;w turnus&oacute;w rehabilitacyjnych<br /> <br /> &nbsp;</p> <p><strong>Kogo dotyczy?</strong></p> <ul> <li>os&oacute;b fizycznych prowadzących działalność gospodarczą,</li> <li>os&oacute;b prawnych,</li> <li>jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;</li> </ul> <p style="margin-left:18.0pt;">&nbsp; - kt&oacute;re prowadzą co najmniej 2 lata działalność na rzecz os&oacute;b niepełnosprawnych</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Co przygotować?</strong></p> <p>&nbsp;</p> <ul> <li>Wniosek o wpis do rejestru organizator&oacute;w turnus&oacute;w rehabilitacyjnych,</li> <li>Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej &ndash; w przypadku os&oacute;b fizycznych prowadzących tę działalność,</li> <li>Aktualny wypis z rejestru sądowego lub inny dokument potwierdzający osobowość prawną jednostki &ndash; w przypadku jednostek posiadających osobowość prawną,</li> <li>Dokument potwierdzający istnienie jednostki &ndash; w przypadku jednostek nieposiadających osobowości prawnej,</li> <li>Oświadczenie o nieposiadaniu wymagalnych zobowiązań wobec Państwowego Funduszu Rehabilitacji Os&oacute;b Niepełnosprawnych,</li> <li>Informacja o prowadzonej, w okresie ostatnich dw&oacute;ch przed datą złożenia wniosku organizatora turnus&oacute;w, działalności na rzecz os&oacute;b niepełnosprawnych, z uwzględnieniem rodzaj&oacute;w i form tej działalności oraz liczby os&oacute;b niepełnosprawnych objętych tą działalnością,</li> <li>Statut, w przypadku jego posiadania,</li> <li>Nazwa banku i numer własnego rachunku bankowego,</li> <li>Program dla określonego we wniosku rodzaju turnusu, z uwzględnieniem rodzaju dysfunkcji lub schorzenia os&oacute;b, do kt&oacute;rych jest adresowany,<br /> i określeniem składu kadry odpowiedzialnej za realizację danego turnusu.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;</li> </ul> <p>&nbsp;</p> <p>Tworząc program turnusu rehabilitacyjnego uwzględnij zapis art. 10 c ust. 6 ustawy o rehabilitacji oraz &sect; 9 ust. 1&nbsp; pkt 8 oraz &sect; 12 ust. 2 &ndash; 6 rozporządzenia w sprawie turnus&oacute;w rehabilitacyjnych. &nbsp;</p> <p>&nbsp;</p> <p>Kopie dokument&oacute;w załączonych do wniosku muszą być uwierzytelnione, przez osoby upoważnione do reprezentowania podmiotu.</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Jakie dokumenty muszę wypełnić?</strong></p> <p>Wniosek o wpis do rejestru organizator&oacute;w turnus&oacute;w rehabilitacyjnych, w kt&oacute;rych uczestniczą osoby niepełnosprawne korzystające z dofinansowania ze środk&oacute;w Państwowego Funduszu Rehabilitacji Os&oacute;b Niepełnosprawnych&nbsp; - wz&oacute;r formularza załącznik do Karty &ndash; Zał. Nr 1.</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Jak wypełnić dokumenty?</strong><br /> Wniosek należy wypełnić czytelnie oraz uzupełnić wszystkie pola.<br /> <br /> &nbsp;</p> <p><strong>Ile muszę zapłacić?</strong><br /> Nie podlega opłacie skarbowej.<br /> <br /> &nbsp;</p> <p><strong>Kiedy złożyć dokumenty?</strong><br /> Brak terminu; w zależności od potrzeb podmiotu prowadzącego.<br /> <br /> &nbsp;</p> <p><strong>Gdzie załatwię sprawę?</strong></p> <ul> <li>Dokumenty możesz wysłać pocztą na adres:</li> </ul> <p>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Lubelski Urząd Wojew&oacute;dzki<br /> &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Wydział Polityki Społecznej<br /> &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; ul. Spokojna 4<br /> &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; 20-914 Lublin</p> <ul> <li>lub złożyć osobiście w Biurze Obsługi Klienta <strong>&ndash; parter, ul. Spokojna 4</strong></li> <li><strong>wypełnić elektronicznie przez </strong>Portal Informacyjno-Usługowy emp@tia:</li> </ul> <p>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; https://wnioski.mpips.gov.pl/ewnioski/index.eup</p> <p style="margin-left:36.0pt;">&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;</p> <p><strong>Co zrobi urząd?</strong><br /> Wniosek będzie rozpatrzony zgodnie z przepisami ustawy o rehabilitacji zawodowej<br /> i społecznej oraz zatrudnianiu os&oacute;b niepełnosprawnych i rozporządzenia w sprawie turnus&oacute;w rehabilitacyjnych, w formie zawiadomienia wydawanego przez Wojewodę Lubelskiego.<br /> <br /> &nbsp;</p> <p><strong>Jaki jest czas realizacji?</strong><br /> 30 dni od daty wpływu.</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Jak się odwołać?</strong><br /> Brak.<br /> <br /> &nbsp;</p> <p><strong>Informacje dodatkowe:</strong><br /> Wpis do rejestru organizator&oacute;w turnus&oacute;w rehabilitacyjnych nadaje się na okres 3 lat.</p> <p>&nbsp;</p> <p>Organizator turnusu, kt&oacute;ry uzyskał wpis do rejestru, jest obowiązany do niezwłocznego powiadomienia wojewody o każdej zmianie warunk&oacute;w stanowiących podstawę uzyskania wpisu do rejestru.</p> <p>&nbsp;</p> <p>Wojewoda wykreśla organizatora turnusu z rejestru w przypadku:</p> <ul> <li>niespełnienia warunk&oacute;w określonych w rozporządzeniu w sprawie turnus&oacute;w rehabilitacyjnych,</li> <li>uniemożliwienia kontroli organizatora turnusu.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;</li> </ul> <p><br /> <strong>Podstawa prawna:</strong></p> <ul> <li>ustawa z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu os&oacute;b niepełnosprawnych,</li> <li>rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia&nbsp;15&nbsp;listopada 2007 r. w sprawie turnus&oacute;w rehabilitacyjnych.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;</li> </ul> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Załączniki do karty:</strong></p> <p>Załącznik Nr 1 &ndash; Wniosek o wpis do rejestru organizator&oacute;w turnus&oacute;w rehabilitacyjnych, w kt&oacute;rych uczestniczą osoby niepełnosprawne korzystające z dofinansowania ze środk&oacute;w Państwowego Funduszu Rehabilitacji Os&oacute;b.</p> <p>Załącznik Nr 2 &ndash; Informacja dla wojewody o zorganizowanych turnusach rehabilitacyjnych, w kt&oacute;rych uczestniczyły osoby niepełnosprawne korzystające z dofinansowania ze środk&oacute;w Państwowego Funduszu Rehabilitacji Os&oacute;b Niepełnosprawnych</p> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p> '

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
nameWydawanie zawiadomień o wpisie do rejestruWydawanie zawiadomień o wpisie do rejestru organizatorów
shortorganizatorów turnusów rehabilitacyjnychturnusów rehabilitacyjnych
full

Wydawanie zawiadomień o wpisie do rejestru organizatorów turnusów rehabilitacyjnych.

Wydział realizujący usługę:
Wydział Polityki Społecznej

 

Komórka realizująca usługę:
Oddział rynku pracy

 

Numer telefonu:
+48 81 74-24-552

 

Co chcę załatwić?
Uzyskać wpis do rejestru organizatorów turnusów rehabilitacyjnych

 

Kogo dotyczy?

  • osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą,
  • osób prawnych,
  • jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej       

  - które prowadzą co najmniej 2 lata działalność na rzecz osób niepełnosprawnych

 

Co przygotować?

 

  • Wniosek o wpis do rejestru organizatorów turnusów rehabilitacyjnych,
  • Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej – w przypadku osób fizycznych prowadzących tę działalność,
  • Aktualny wypis z rejestru sądowego lub inny dokument potwierdzający osobowość prawną jednostki – w przypadku jednostek posiadających osobowość prawną,
  • Dokument potwierdzający istnienie jednostki – w przypadku jednostek nieposiadających osobowości prawnej,
  • Oświadczenie o nieposiadaniu wymagalnych zobowiązań wobec Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych,
  • Informacja o prowadzonej, w okresie ostatnich dwóch przed datą złożenia wniosku organizatora turnusów, działalności na rzecz osób niepełnosprawnych, z uwzględnieniem rodzajów i form tej działalności oraz liczby osób niepełnosprawnych objętych tą działalnością,
  • Statut, w przypadku jego posiadania,
  • Nazwa banku i numer własnego rachunku bankowego,
  • Program dla określonego we wniosku rodzaju turnusu, z uwzględnieniem rodzaju dysfunkcji lub schorzenia osób, do których jest adresowany,
    i określeniem składu kadry odpowiedzialnej za realizację danego turnusu.     

 

Tworząc program turnusu rehabilitacyjnego uwzględnij zapis art. 10 c ust. 6 ustawy o rehabilitacji oraz § 9 ust. 1  pkt 8 oraz § 12 ust. 2 – 6 rozporządzenia w sprawie turnusów rehabilitacyjnych.  

 

Kopie dokumentów załączonych do wniosku muszą być uwierzytelnione, przez osoby upoważnione do reprezentowania podmiotu.

 

Jakie dokumenty muszę wypełnić?

Wniosek o wpis do rejestru organizatorów turnusów rehabilitacyjnych, w których uczestniczą osoby niepełnosprawne korzystające z dofinansowania ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych  - wzór formularza załącznik do Karty – Zał. Nr 1.

 

Jak wypełnić dokumenty?
Wniosek należy wypełnić czytelnie oraz uzupełnić wszystkie pola.

 

Ile muszę zapłacić?
Nie podlega opłacie skarbowej.

 

Kiedy złożyć dokumenty?
Brak terminu; w zależności od potrzeb podmiotu prowadzącego.

 

Gdzie załatwię sprawę?

  • Dokumenty możesz wysłać pocztą na adres:

          Lubelski Urząd Wojewódzki
          Wydział Polityki Społecznej
          ul. Spokojna 4
          20-914 Lublin

  • lub złożyć osobiście w Biurze Obsługi Klienta – parter, ul. Spokojna 4
  • wypełnić elektronicznie przez Portal Informacyjno-Usługowy emp@tia:

          https://wnioski.mpips.gov.pl/ewnioski/index.eup

        

Co zrobi urząd?
Wniosek będzie rozpatrzony zgodnie z przepisami ustawy o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych i rozporządzenia w sprawie turnusów rehabilitacyjnych, w formie zawiadomienia wydawanego przez Wojewodę Lubelskiego.

 

Jaki jest czas realizacji?
30 dni od daty wpływu.

 

Jak się odwołać?
Brak.

 

Informacje dodatkowe:
Wpis do rejestru organizatorów turnusów rehabilitacyjnych nadaje się na okres 3 lat.

 

Organizator turnusu, który uzyskał wpis do rejestru, jest obowiązany do niezwłocznego powiadomienia wojewody o każdej zmianie warunków stanowiących podstawę uzyskania wpisu do rejestru.

 

Wojewoda wykreśla organizatora turnusu z rejestru w przypadku:

  • niespełnienia warunków określonych w rozporządzeniu w sprawie turnusów rehabilitacyjnych,
  • uniemożliwienia kontroli organizatora turnusu.     


Podstawa prawna:

  • ustawa z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,
  • rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych.     

 

Załączniki do karty:

Załącznik Nr 1 – Wniosek o wpis do rejestru organizatorów turnusów rehabilitacyjnych, w których uczestniczą osoby niepełnosprawne korzystające z dofinansowania ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób.

Załącznik Nr 2 – Informacja dla wojewody o zorganizowanych turnusach rehabilitacyjnych, w których uczestniczyły osoby niepełnosprawne korzystające z dofinansowania ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych

 

 

 

10  2022-10-11 13:37:45  Małgorzata Torbicz

Pole full zmieniło wartość z ' <p><strong>Wydział realizujący usługę:</strong><br /> Wydział Polityki Społecznej<br /> <br /> &nbsp;</p> <p><strong>Kom&oacute;rka realizująca usługę:</strong><br /> Oddział rynku pracy<br /> <br /> &nbsp;</p> <p><strong>Numer telefonu:</strong><br /> +48 81 74-24-552</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Co chcę załatwić?</strong><br /> Uzyskać wpis do rejestru organizator&oacute;w turnus&oacute;w rehabilitacyjnych<br /> <br /> &nbsp;</p> <p><strong>Kogo dotyczy?</strong></p> <ul> <li>os&oacute;b fizycznych prowadzących działalność gospodarczą,</li> <li>os&oacute;b prawnych,</li> <li>jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;</li> </ul> <p style="margin-left:18.0pt;">&nbsp; - kt&oacute;re prowadzą co najmniej 2 lata działalność na rzecz os&oacute;b niepełnosprawnych</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Co przygotować?</strong></p> <p>&nbsp;</p> <ul> <li>Wniosek o wpis do rejestru organizator&oacute;w turnus&oacute;w rehabilitacyjnych,</li> <li>Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej &ndash; w przypadku os&oacute;b fizycznych prowadzących tę działalność,</li> <li>Aktualny wypis z rejestru sądowego lub inny dokument potwierdzający osobowość prawną jednostki &ndash; w przypadku jednostek posiadających osobowość prawną,</li> <li>Dokument potwierdzający istnienie jednostki &ndash; w przypadku jednostek nieposiadających osobowości prawnej,</li> <li>Oświadczenie o nieposiadaniu wymagalnych zobowiązań wobec Państwowego Funduszu Rehabilitacji Os&oacute;b Niepełnosprawnych,</li> <li>Informacja o prowadzonej, w okresie ostatnich dw&oacute;ch przed datą złożenia wniosku organizatora turnus&oacute;w, działalności na rzecz os&oacute;b niepełnosprawnych, z uwzględnieniem rodzaj&oacute;w i form tej działalności oraz liczby os&oacute;b niepełnosprawnych objętych tą działalnością,</li> <li>Statut, w przypadku jego posiadania,</li> <li>Nazwa banku i numer własnego rachunku bankowego,</li> <li>Program dla określonego we wniosku rodzaju turnusu, z uwzględnieniem rodzaju dysfunkcji lub schorzenia os&oacute;b, do kt&oacute;rych jest adresowany,<br /> i określeniem składu kadry odpowiedzialnej za realizację danego turnusu.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;</li> </ul> <p>&nbsp;</p> <p>Tworząc program turnusu rehabilitacyjnego uwzględnij zapis art. 10 c ust. 6 ustawy o rehabilitacji oraz &sect; 9 ust. 1&nbsp; pkt 8 oraz &sect; 12 ust. 2 &ndash; 6 rozporządzenia w sprawie turnus&oacute;w rehabilitacyjnych. &nbsp;</p> <p>&nbsp;</p> <p>Kopie dokument&oacute;w załączonych do wniosku muszą być uwierzytelnione, przez osoby upoważnione do reprezentowania podmiotu.</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Jakie dokumenty muszę wypełnić?</strong></p> <p>Wniosek o wpis do rejestru organizator&oacute;w turnus&oacute;w rehabilitacyjnych, w kt&oacute;rych uczestniczą osoby niepełnosprawne korzystające z dofinansowania ze środk&oacute;w Państwowego Funduszu Rehabilitacji Os&oacute;b Niepełnosprawnych&nbsp; - wz&oacute;r formularza załącznik do Karty &ndash; Zał. Nr 1.</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Jak wypełnić dokumenty?</strong><br /> Wniosek należy wypełnić czytelnie oraz uzupełnić wszystkie pola.<br /> <br /> &nbsp;</p> <p><strong>Ile muszę zapłacić?</strong><br /> Nie podlega opłacie skarbowej.<br /> <br /> &nbsp;</p> <p><strong>Kiedy złożyć dokumenty?</strong><br /> Brak terminu; w zależności od potrzeb podmiotu prowadzącego.<br /> <br /> &nbsp;</p> <p><strong>Gdzie załatwię sprawę?</strong></p> <ul> <li>Dokumenty możesz wysłać pocztą na adres:</li> </ul> <p>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Lubelski Urząd Wojew&oacute;dzki<br /> &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Wydział Polityki Społecznej<br /> &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; ul. Spokojna 4<br /> &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; 20-914 Lublin</p> <ul> <li>lub złożyć osobiście w Biurze Obsługi Klienta <strong>&ndash; parter, ul. Spokojna 4</strong></li> <li><strong>wypełnić elektronicznie przez </strong>Portal Informacyjno-Usługowy emp@tia:</li> </ul> <p>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; https://wnioski.mpips.gov.pl/ewnioski/index.eup</p> <p style="margin-left:36.0pt;">&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;</p> <p><strong>Co zrobi urząd?</strong><br /> Wniosek będzie rozpatrzony zgodnie z przepisami ustawy o rehabilitacji zawodowej<br /> i społecznej oraz zatrudnianiu os&oacute;b niepełnosprawnych i rozporządzenia w sprawie turnus&oacute;w rehabilitacyjnych, w formie zawiadomienia wydawanego przez Wojewodę Lubelskiego.<br /> <br /> &nbsp;</p> <p><strong>Jaki jest czas realizacji?</strong><br /> 30 dni od daty wpływu.</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Jak się odwołać?</strong><br /> Brak.<br /> <br /> &nbsp;</p> <p><strong>Informacje dodatkowe:</strong><br /> Wpis do rejestru organizator&oacute;w turnus&oacute;w rehabilitacyjnych nadaje się na okres 3 lat.</p> <p>&nbsp;</p> <p>Organizator turnusu, kt&oacute;ry uzyskał wpis do rejestru, jest obowiązany do niezwłocznego powiadomienia wojewody o każdej zmianie warunk&oacute;w stanowiących podstawę uzyskania wpisu do rejestru.</p> <p>&nbsp;</p> <p>Wojewoda wykreśla organizatora turnusu z rejestru w przypadku:</p> <ul> <li>niespełnienia warunk&oacute;w określonych w rozporządzeniu w sprawie turnus&oacute;w rehabilitacyjnych,</li> <li>uniemożliwienia kontroli organizatora turnusu.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;</li> </ul> <p><br /> <strong>Podstawa prawna:</strong></p> <ul> <li>ustawa z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu os&oacute;b niepełnosprawnych,</li> <li>rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia&nbsp;15&nbsp;listopada 2007 r. w sprawie turnus&oacute;w rehabilitacyjnych.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;</li> </ul> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Załączniki do karty:</strong></p> <p>Załącznik Nr 1 &ndash; Wniosek o wpis do rejestru organizator&oacute;w turnus&oacute;w rehabilitacyjnych, w kt&oacute;rych uczestniczą osoby niepełnosprawne korzystające z dofinansowania ze środk&oacute;w Państwowego Funduszu Rehabilitacji Os&oacute;b.</p> <p>Załącznik Nr 2 &ndash; Informacja dla wojewody o zorganizowanych turnusach rehabilitacyjnych, w kt&oacute;rych uczestniczyły osoby niepełnosprawne korzystające z dofinansowania ze środk&oacute;w Państwowego Funduszu Rehabilitacji Os&oacute;b Niepełnosprawnych</p> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p> ' na ' <p><strong>Wydział realizujący usługę:</strong><br /> Wydział Polityki Społecznej<br /> <br /> &nbsp;</p> <p><strong>Kom&oacute;rka realizująca usługę:</strong><br /> Oddział rynku pracy<br /> <br /> &nbsp;</p> <p><strong>Numer telefonu:</strong><br /> +48 81 74-24-552</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Co chcę załatwić?</strong><br /> Uzyskać wpis do rejestru organizator&oacute;w turnus&oacute;w rehabilitacyjnych<br /> <br /> &nbsp;</p> <p><strong>Kogo dotyczy?</strong></p> <ul> <li>os&oacute;b fizycznych prowadzących działalność gospodarczą,</li> <li>os&oacute;b prawnych,</li> <li>jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;</li> </ul> <p style="margin-left:18.0pt;">&nbsp; - kt&oacute;re prowadzą co najmniej 2 lata działalność na rzecz os&oacute;b niepełnosprawnych</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Co przygotować?</strong></p> <p>&nbsp;</p> <ul> <li>Wniosek o wpis do rejestru organizator&oacute;w turnus&oacute;w rehabilitacyjnych,</li> <li>Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej &ndash; w przypadku os&oacute;b fizycznych prowadzących tę działalność,</li> <li>Aktualny wypis z rejestru sądowego lub inny dokument potwierdzający osobowość prawną jednostki &ndash; w przypadku jednostek posiadających osobowość prawną,</li> <li>Dokument potwierdzający istnienie jednostki &ndash; w przypadku jednostek nieposiadających osobowości prawnej,</li> <li>Oświadczenie o nieposiadaniu wymagalnych zobowiązań wobec Państwowego Funduszu Rehabilitacji Os&oacute;b Niepełnosprawnych,</li> <li>Informacja o prowadzonej, w okresie ostatnich dw&oacute;ch przed datą złożenia wniosku organizatora turnus&oacute;w, działalności na rzecz os&oacute;b niepełnosprawnych, z uwzględnieniem rodzaj&oacute;w i form tej działalności oraz liczby os&oacute;b niepełnosprawnych objętych tą działalnością,</li> <li>Statut, w przypadku jego posiadania,</li> <li>Nazwa banku i numer własnego rachunku bankowego,</li> <li>Program dla określonego we wniosku rodzaju turnusu, z uwzględnieniem rodzaju dysfunkcji lub schorzenia os&oacute;b, do kt&oacute;rych jest adresowany,<br /> i określeniem składu kadry odpowiedzialnej za realizację danego turnusu.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;</li> </ul> <p>&nbsp;</p> <p>Tworząc program turnusu rehabilitacyjnego uwzględnij zapis art. 10 c ust. 6 ustawy o rehabilitacji oraz &sect; 9 ust. 1&nbsp; pkt 8 oraz &sect; 12 ust. 2 &ndash; 6 rozporządzenia w sprawie turnus&oacute;w rehabilitacyjnych. &nbsp;</p> <p>&nbsp;</p> <p>Kopie dokument&oacute;w załączonych do wniosku muszą być uwierzytelnione, przez osoby upoważnione do reprezentowania podmiotu.</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Jakie dokumenty muszę wypełnić?</strong></p> <p>Wniosek o wpis do rejestru organizator&oacute;w turnus&oacute;w rehabilitacyjnych, w kt&oacute;rych uczestniczą osoby niepełnosprawne korzystające z dofinansowania ze środk&oacute;w Państwowego Funduszu Rehabilitacji Os&oacute;b Niepełnosprawnych&nbsp; - wz&oacute;r formularza załącznik do Karty &ndash; Zał. Nr 1.</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Jak wypełnić dokumenty?</strong><br /> Wniosek należy wypełnić czytelnie oraz uzupełnić wszystkie pola.<br /> <br /> &nbsp;</p> <p><strong>Ile muszę zapłacić?</strong><br /> Nie podlega opłacie skarbowej.<br /> <br /> &nbsp;</p> <p><strong>Kiedy złożyć dokumenty?</strong><br /> Brak terminu; w zależności od potrzeb podmiotu prowadzącego.<br /> <br /> &nbsp;</p> <p><strong>Gdzie załatwię sprawę?</strong></p> <ul> <li>Dokumenty możesz wysłać pocztą na adres:</li> </ul> <p>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Lubelski Urząd Wojew&oacute;dzki<br /> &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Wydział Polityki Społecznej<br /> &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; ul. Spokojna 4<br /> &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; 20-914 Lublin</p> <ul> <li>lub złożyć osobiście w Biurze Obsługi Klienta <strong>&ndash; parter, ul. Spokojna 4</strong></li> <li><strong>wypełnić elektronicznie przez </strong>Portal Informacyjno-Usługowy emp@tia:</li> </ul> <p>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; https://wnioski.mpips.gov.pl/ewnioski/index.eup</p> <p style="margin-left:36.0pt;">&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;</p> <p><strong>Co zrobi urząd?</strong><br /> Wniosek będzie rozpatrzony zgodnie z przepisami ustawy o rehabilitacji zawodowej<br /> i społecznej oraz zatrudnianiu os&oacute;b niepełnosprawnych i rozporządzenia w sprawie turnus&oacute;w rehabilitacyjnych, w formie zawiadomienia wydawanego przez Wojewodę Lubelskiego.<br /> <br /> &nbsp;</p> <p><strong>Jaki jest czas realizacji?</strong><br /> 30 dni od daty wpływu.</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Jak się odwołać?</strong><br /> Brak.<br /> <br /> &nbsp;</p> <p><strong>Informacje dodatkowe:</strong><br /> Wpis do rejestru organizator&oacute;w turnus&oacute;w rehabilitacyjnych nadaje się na okres 3 lat.</p> <p>&nbsp;</p> <p>Organizator turnusu, kt&oacute;ry uzyskał wpis do rejestru, jest obowiązany do niezwłocznego powiadomienia wojewody o każdej zmianie warunk&oacute;w stanowiących podstawę uzyskania wpisu do rejestru.</p> <p>&nbsp;</p> <p>Wojewoda wykreśla organizatora turnusu z rejestru w przypadku:</p> <ul> <li>niespełnienia warunk&oacute;w określonych w rozporządzeniu w sprawie turnus&oacute;w rehabilitacyjnych,</li> <li>uniemożliwienia kontroli organizatora turnusu.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;</li> </ul> <p><br /> <strong>Podstawa prawna:</strong></p> <ul> <li>ustawa z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu os&oacute;b niepełnosprawnych,</li> <li>rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia&nbsp;15&nbsp;listopada 2007 r. w sprawie turnus&oacute;w rehabilitacyjnych.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;</li> </ul> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Załączniki do karty:</strong></p> <p><a href="https://luwwlublinie.bip.gov.pl/fobjects/download/1330542/zalacznik-nr-1-wniosek-o-wpis-do-rejestru-organziatorow-turnusow-rehabilitacyjnych-doc.html">Załącznik Nr 1 &ndash; Wniosek o wpis do rejestru organizator&oacute;w turnus&oacute;w rehabilitacyjnych, w kt&oacute;rych uczestniczą osoby niepełnosprawne korzystające z dofinansowania ze środk&oacute;w Państwowego Funduszu Rehabilitacji Os&oacute;b</a></p> <p>&nbsp;</p> <p><a href="https://luwwlublinie.bip.gov.pl/fobjects/download/1330543/zalacznik-nr-2-informacja-dla-wojewody-o-zorganizowanych-turnusach-rehabilitacyjnych-doc.html">Załącznik Nr 2 &ndash; Informacja dla wojewody o zorganizowanych turnusach rehabilitacyjnych, w kt&oacute;rych uczestniczyły osoby niepełnosprawne korzystające z dofinansowania ze środk&oacute;w Państwowego Funduszu Rehabilitacji Os&oacute;b Niepełnosprawnych</a></p> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p> '

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
full

Wydział realizujący usługę:
Wydział Polityki Społecznej

 

Komórka realizująca usługę:
Oddział rynku pracy

 

Numer telefonu:
+48 81 74-24-552

 

Co chcę załatwić?
Uzyskać wpis do rejestru organizatorów turnusów rehabilitacyjnych

 

Kogo dotyczy?

  • osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą,
  • osób prawnych,
  • jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej       

  - które prowadzą co najmniej 2 lata działalność na rzecz osób niepełnosprawnych

 

Co przygotować?

 

  • Wniosek o wpis do rejestru organizatorów turnusów rehabilitacyjnych,
  • Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej – w przypadku osób fizycznych prowadzących tę działalność,
  • Aktualny wypis z rejestru sądowego lub inny dokument potwierdzający osobowość prawną jednostki – w przypadku jednostek posiadających osobowość prawną,
  • Dokument potwierdzający istnienie jednostki – w przypadku jednostek nieposiadających osobowości prawnej,
  • Oświadczenie o nieposiadaniu wymagalnych zobowiązań wobec Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych,
  • Informacja o prowadzonej, w okresie ostatnich dwóch przed datą złożenia wniosku organizatora turnusów, działalności na rzecz osób niepełnosprawnych, z uwzględnieniem rodzajów i form tej działalności oraz liczby osób niepełnosprawnych objętych tą działalnością,
  • Statut, w przypadku jego posiadania,
  • Nazwa banku i numer własnego rachunku bankowego,
  • Program dla określonego we wniosku rodzaju turnusu, z uwzględnieniem rodzaju dysfunkcji lub schorzenia osób, do których jest adresowany,
    i określeniem składu kadry odpowiedzialnej za realizację danego turnusu.     

 

Tworząc program turnusu rehabilitacyjnego uwzględnij zapis art. 10 c ust. 6 ustawy o rehabilitacji oraz § 9 ust. 1  pkt 8 oraz § 12 ust. 2 – 6 rozporządzenia w sprawie turnusów rehabilitacyjnych.  

 

Kopie dokumentów załączonych do wniosku muszą być uwierzytelnione, przez osoby upoważnione do reprezentowania podmiotu.

 

Jakie dokumenty muszę wypełnić?

Wniosek o wpis do rejestru organizatorów turnusów rehabilitacyjnych, w których uczestniczą osoby niepełnosprawne korzystające z dofinansowania ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych  - wzór formularza załącznik do Karty – Zał. Nr 1.

 

Jak wypełnić dokumenty?
Wniosek należy wypełnić czytelnie oraz uzupełnić wszystkie pola.

 

Ile muszę zapłacić?
Nie podlega opłacie skarbowej.

 

Kiedy złożyć dokumenty?
Brak terminu; w zależności od potrzeb podmiotu prowadzącego.

 

Gdzie załatwię sprawę?

  • Dokumenty możesz wysłać pocztą na adres:

          Lubelski Urząd Wojewódzki
          Wydział Polityki Społecznej
          ul. Spokojna 4
          20-914 Lublin

  • lub złożyć osobiście w Biurze Obsługi Klienta – parter, ul. Spokojna 4
  • wypełnić elektronicznie przez Portal Informacyjno-Usługowy emp@tia:

          https://wnioski.mpips.gov.pl/ewnioski/index.eup

        

Co zrobi urząd?
Wniosek będzie rozpatrzony zgodnie z przepisami ustawy o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych i rozporządzenia w sprawie turnusów rehabilitacyjnych, w formie zawiadomienia wydawanego przez Wojewodę Lubelskiego.

 

Jaki jest czas realizacji?
30 dni od daty wpływu.

 

Jak się odwołać?
Brak.

 

Informacje dodatkowe:
Wpis do rejestru organizatorów turnusów rehabilitacyjnych nadaje się na okres 3 lat.

 

Organizator turnusu, który uzyskał wpis do rejestru, jest obowiązany do niezwłocznego powiadomienia wojewody o każdej zmianie warunków stanowiących podstawę uzyskania wpisu do rejestru.

 

Wojewoda wykreśla organizatora turnusu z rejestru w przypadku:

  • niespełnienia warunków określonych w rozporządzeniu w sprawie turnusów rehabilitacyjnych,
  • uniemożliwienia kontroli organizatora turnusu.     


Podstawa prawna:

  • ustawa z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,
  • rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych.     

 

Załączniki do karty:

Załącznik Nr 1 – Wniosek o wpis do rejestru organizatorów turnusów rehabilitacyjnych, w których uczestniczą osoby niepełnosprawne korzystające z dofinansowania ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób.

Załącznik Nr 2 – Informacja dla wojewody o zorganizowanych turnusach rehabilitacyjnych, w których uczestniczyły osoby niepełnosprawne korzystające z dofinansowania ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych

 

 

 

Wydział realizujący usługę:
Wydział Polityki Społecznej

 

Komórka realizująca usługę:
Oddział rynku pracy

 

Numer telefonu:
+48 81 74-24-552

 

Co chcę załatwić?
Uzyskać wpis do rejestru organizatorów turnusów rehabilitacyjnych

 

Kogo dotyczy?

  • osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą,
  • osób prawnych,
  • jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej       

  - które prowadzą co najmniej 2 lata działalność na rzecz osób niepełnosprawnych

 

Co przygotować?

 

  • Wniosek o wpis do rejestru organizatorów turnusów rehabilitacyjnych,
  • Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej – w przypadku osób fizycznych prowadzących tę działalność,
  • Aktualny wypis z rejestru sądowego lub inny dokument potwierdzający osobowość prawną jednostki – w przypadku jednostek posiadających osobowość prawną,
  • Dokument potwierdzający istnienie jednostki – w przypadku jednostek nieposiadających osobowości prawnej,
  • Oświadczenie o nieposiadaniu wymagalnych zobowiązań wobec Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych,
  • Informacja o prowadzonej, w okresie ostatnich dwóch przed datą złożenia wniosku organizatora turnusów, działalności na rzecz osób niepełnosprawnych, z uwzględnieniem rodzajów i form tej działalności oraz liczby osób niepełnosprawnych objętych tą działalnością,
  • Statut, w przypadku jego posiadania,
  • Nazwa banku i numer własnego rachunku bankowego,
  • Program dla określonego we wniosku rodzaju turnusu, z uwzględnieniem rodzaju dysfunkcji lub schorzenia osób, do których jest adresowany,
    i określeniem składu kadry odpowiedzialnej za realizację danego turnusu.     

 

Tworząc program turnusu rehabilitacyjnego uwzględnij zapis art. 10 c ust. 6 ustawy o rehabilitacji oraz § 9 ust. 1  pkt 8 oraz § 12 ust. 2 – 6 rozporządzenia w sprawie turnusów rehabilitacyjnych.  

 

Kopie dokumentów załączonych do wniosku muszą być uwierzytelnione, przez osoby upoważnione do reprezentowania podmiotu.

 

Jakie dokumenty muszę wypełnić?

Wniosek o wpis do rejestru organizatorów turnusów rehabilitacyjnych, w których uczestniczą osoby niepełnosprawne korzystające z dofinansowania ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych  - wzór formularza załącznik do Karty – Zał. Nr 1.

 

Jak wypełnić dokumenty?
Wniosek należy wypełnić czytelnie oraz uzupełnić wszystkie pola.

 

Ile muszę zapłacić?
Nie podlega opłacie skarbowej.

 

Kiedy złożyć dokumenty?
Brak terminu; w zależności od potrzeb podmiotu prowadzącego.

 

Gdzie załatwię sprawę?

  • Dokumenty możesz wysłać pocztą na adres:

          Lubelski Urząd Wojewódzki
          Wydział Polityki Społecznej
          ul. Spokojna 4
          20-914 Lublin

  • lub złożyć osobiście w Biurze Obsługi Klienta – parter, ul. Spokojna 4
  • wypełnić elektronicznie przez Portal Informacyjno-Usługowy emp@tia:

          https://wnioski.mpips.gov.pl/ewnioski/index.eup

        

Co zrobi urząd?
Wniosek będzie rozpatrzony zgodnie z przepisami ustawy o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych i rozporządzenia w sprawie turnusów rehabilitacyjnych, w formie zawiadomienia wydawanego przez Wojewodę Lubelskiego.

 

Jaki jest czas realizacji?
30 dni od daty wpływu.

 

Jak się odwołać?
Brak.

 

Informacje dodatkowe:
Wpis do rejestru organizatorów turnusów rehabilitacyjnych nadaje się na okres 3 lat.

 

Organizator turnusu, który uzyskał wpis do rejestru, jest obowiązany do niezwłocznego powiadomienia wojewody o każdej zmianie warunków stanowiących podstawę uzyskania wpisu do rejestru.

 

Wojewoda wykreśla organizatora turnusu z rejestru w przypadku:

  • niespełnienia warunków określonych w rozporządzeniu w sprawie turnusów rehabilitacyjnych,
  • uniemożliwienia kontroli organizatora turnusu.     


Podstawa prawna:

  • ustawa z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,
  • rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych.     

 

Załączniki do karty:

Załącznik Nr 1 – Wniosek o wpis do rejestru organizatorów turnusów rehabilitacyjnych, w których uczestniczą osoby niepełnosprawne korzystające z dofinansowania ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób

 

Załącznik Nr 2 – Informacja dla wojewody o zorganizowanych turnusach rehabilitacyjnych, w których uczestniczyły osoby niepełnosprawne korzystające z dofinansowania ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych

 

 

11  2022-10-11 14:08:10  Małgorzata Torbicz

Zmieniono nazwę z 'Wydawanie zawiadomień o wpisie do rejestru organizatorów ' na 'Wydawanie zawiadomień o wpisie do rejestru '

Pole short zmieniło wartość z 'turnusów rehabilitacyjnych' na 'organizatorów turnusów rehabilitacyjnych'

Pole full zmieniło wartość z ' <p><strong>Wydział realizujący usługę:</strong><br /> Wydział Polityki Społecznej<br /> <br /> &nbsp;</p> <p><strong>Kom&oacute;rka realizująca usługę:</strong><br /> Oddział rynku pracy<br /> <br /> &nbsp;</p> <p><strong>Numer telefonu:</strong><br /> +48 81 74-24-552</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Co chcę załatwić?</strong><br /> Uzyskać wpis do rejestru organizator&oacute;w turnus&oacute;w rehabilitacyjnych<br /> <br /> &nbsp;</p> <p><strong>Kogo dotyczy?</strong></p> <ul> <li>os&oacute;b fizycznych prowadzących działalność gospodarczą,</li> <li>os&oacute;b prawnych,</li> <li>jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;</li> </ul> <p style="margin-left:18.0pt;">&nbsp; - kt&oacute;re prowadzą co najmniej 2 lata działalność na rzecz os&oacute;b niepełnosprawnych</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Co przygotować?</strong></p> <p>&nbsp;</p> <ul> <li>Wniosek o wpis do rejestru organizator&oacute;w turnus&oacute;w rehabilitacyjnych,</li> <li>Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej &ndash; w przypadku os&oacute;b fizycznych prowadzących tę działalność,</li> <li>Aktualny wypis z rejestru sądowego lub inny dokument potwierdzający osobowość prawną jednostki &ndash; w przypadku jednostek posiadających osobowość prawną,</li> <li>Dokument potwierdzający istnienie jednostki &ndash; w przypadku jednostek nieposiadających osobowości prawnej,</li> <li>Oświadczenie o nieposiadaniu wymagalnych zobowiązań wobec Państwowego Funduszu Rehabilitacji Os&oacute;b Niepełnosprawnych,</li> <li>Informacja o prowadzonej, w okresie ostatnich dw&oacute;ch przed datą złożenia wniosku organizatora turnus&oacute;w, działalności na rzecz os&oacute;b niepełnosprawnych, z uwzględnieniem rodzaj&oacute;w i form tej działalności oraz liczby os&oacute;b niepełnosprawnych objętych tą działalnością,</li> <li>Statut, w przypadku jego posiadania,</li> <li>Nazwa banku i numer własnego rachunku bankowego,</li> <li>Program dla określonego we wniosku rodzaju turnusu, z uwzględnieniem rodzaju dysfunkcji lub schorzenia os&oacute;b, do kt&oacute;rych jest adresowany,<br /> i określeniem składu kadry odpowiedzialnej za realizację danego turnusu.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;</li> </ul> <p>&nbsp;</p> <p>Tworząc program turnusu rehabilitacyjnego uwzględnij zapis art. 10 c ust. 6 ustawy o rehabilitacji oraz &sect; 9 ust. 1&nbsp; pkt 8 oraz &sect; 12 ust. 2 &ndash; 6 rozporządzenia w sprawie turnus&oacute;w rehabilitacyjnych. &nbsp;</p> <p>&nbsp;</p> <p>Kopie dokument&oacute;w załączonych do wniosku muszą być uwierzytelnione, przez osoby upoważnione do reprezentowania podmiotu.</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Jakie dokumenty muszę wypełnić?</strong></p> <p>Wniosek o wpis do rejestru organizator&oacute;w turnus&oacute;w rehabilitacyjnych, w kt&oacute;rych uczestniczą osoby niepełnosprawne korzystające z dofinansowania ze środk&oacute;w Państwowego Funduszu Rehabilitacji Os&oacute;b Niepełnosprawnych&nbsp; - wz&oacute;r formularza załącznik do Karty &ndash; Zał. Nr 1.</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Jak wypełnić dokumenty?</strong><br /> Wniosek należy wypełnić czytelnie oraz uzupełnić wszystkie pola.<br /> <br /> &nbsp;</p> <p><strong>Ile muszę zapłacić?</strong><br /> Nie podlega opłacie skarbowej.<br /> <br /> &nbsp;</p> <p><strong>Kiedy złożyć dokumenty?</strong><br /> Brak terminu; w zależności od potrzeb podmiotu prowadzącego.<br /> <br /> &nbsp;</p> <p><strong>Gdzie załatwię sprawę?</strong></p> <ul> <li>Dokumenty możesz wysłać pocztą na adres:</li> </ul> <p>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Lubelski Urząd Wojew&oacute;dzki<br /> &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Wydział Polityki Społecznej<br /> &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; ul. Spokojna 4<br /> &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; 20-914 Lublin</p> <ul> <li>lub złożyć osobiście w Biurze Obsługi Klienta <strong>&ndash; parter, ul. Spokojna 4</strong></li> <li><strong>wypełnić elektronicznie przez </strong>Portal Informacyjno-Usługowy emp@tia:</li> </ul> <p>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; https://wnioski.mpips.gov.pl/ewnioski/index.eup</p> <p style="margin-left:36.0pt;">&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;</p> <p><strong>Co zrobi urząd?</strong><br /> Wniosek będzie rozpatrzony zgodnie z przepisami ustawy o rehabilitacji zawodowej<br /> i społecznej oraz zatrudnianiu os&oacute;b niepełnosprawnych i rozporządzenia w sprawie turnus&oacute;w rehabilitacyjnych, w formie zawiadomienia wydawanego przez Wojewodę Lubelskiego.<br /> <br /> &nbsp;</p> <p><strong>Jaki jest czas realizacji?</strong><br /> 30 dni od daty wpływu.</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Jak się odwołać?</strong><br /> Brak.<br /> <br /> &nbsp;</p> <p><strong>Informacje dodatkowe:</strong><br /> Wpis do rejestru organizator&oacute;w turnus&oacute;w rehabilitacyjnych nadaje się na okres 3 lat.</p> <p>&nbsp;</p> <p>Organizator turnusu, kt&oacute;ry uzyskał wpis do rejestru, jest obowiązany do niezwłocznego powiadomienia wojewody o każdej zmianie warunk&oacute;w stanowiących podstawę uzyskania wpisu do rejestru.</p> <p>&nbsp;</p> <p>Wojewoda wykreśla organizatora turnusu z rejestru w przypadku:</p> <ul> <li>niespełnienia warunk&oacute;w określonych w rozporządzeniu w sprawie turnus&oacute;w rehabilitacyjnych,</li> <li>uniemożliwienia kontroli organizatora turnusu.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;</li> </ul> <p><br /> <strong>Podstawa prawna:</strong></p> <ul> <li>ustawa z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu os&oacute;b niepełnosprawnych,</li> <li>rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia&nbsp;15&nbsp;listopada 2007 r. w sprawie turnus&oacute;w rehabilitacyjnych.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;</li> </ul> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Załączniki do karty:</strong></p> <p><a href="https://luwwlublinie.bip.gov.pl/fobjects/download/1330542/zalacznik-nr-1-wniosek-o-wpis-do-rejestru-organziatorow-turnusow-rehabilitacyjnych-doc.html">Załącznik Nr 1 &ndash; Wniosek o wpis do rejestru organizator&oacute;w turnus&oacute;w rehabilitacyjnych, w kt&oacute;rych uczestniczą osoby niepełnosprawne korzystające z dofinansowania ze środk&oacute;w Państwowego Funduszu Rehabilitacji Os&oacute;b</a></p> <p>&nbsp;</p> <p><a href="https://luwwlublinie.bip.gov.pl/fobjects/download/1330543/zalacznik-nr-2-informacja-dla-wojewody-o-zorganizowanych-turnusach-rehabilitacyjnych-doc.html">Załącznik Nr 2 &ndash; Informacja dla wojewody o zorganizowanych turnusach rehabilitacyjnych, w kt&oacute;rych uczestniczyły osoby niepełnosprawne korzystające z dofinansowania ze środk&oacute;w Państwowego Funduszu Rehabilitacji Os&oacute;b Niepełnosprawnych</a></p> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p> ' na ' <p><strong>Wydawanie zawiadomień o wpisie do rejestru organizator&oacute;w turnus&oacute;w rehabilitacyjnych</strong></p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Wydział realizujący usługę:</strong><br /> Wydział Polityki Społecznej<br /> <br /> &nbsp;</p> <p><strong>Kom&oacute;rka realizująca usługę:</strong><br /> Oddział rynku pracy<br /> <br /> &nbsp;</p> <p><strong>Numer telefonu:</strong><br /> +48 81 74-24-552</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Co chcę załatwić?</strong><br /> Uzyskać wpis do rejestru organizator&oacute;w turnus&oacute;w rehabilitacyjnych<br /> <br /> &nbsp;</p> <p><strong>Kogo dotyczy?</strong></p> <ul> <li>os&oacute;b fizycznych prowadzących działalność gospodarczą,</li> <li>os&oacute;b prawnych,</li> <li>jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;</li> </ul> <p style="margin-left:18.0pt;">&nbsp; - kt&oacute;re prowadzą co najmniej 2 lata działalność na rzecz os&oacute;b niepełnosprawnych</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Co przygotować?</strong></p> <p>&nbsp;</p> <ul> <li>Wniosek o wpis do rejestru organizator&oacute;w turnus&oacute;w rehabilitacyjnych,</li> <li>Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej &ndash; w przypadku os&oacute;b fizycznych prowadzących tę działalność,</li> <li>Aktualny wypis z rejestru sądowego lub inny dokument potwierdzający osobowość prawną jednostki &ndash; w przypadku jednostek posiadających osobowość prawną,</li> <li>Dokument potwierdzający istnienie jednostki &ndash; w przypadku jednostek nieposiadających osobowości prawnej,</li> <li>Oświadczenie o nieposiadaniu wymagalnych zobowiązań wobec Państwowego Funduszu Rehabilitacji Os&oacute;b Niepełnosprawnych,</li> <li>Informacja o prowadzonej, w okresie ostatnich dw&oacute;ch przed datą złożenia wniosku organizatora turnus&oacute;w, działalności na rzecz os&oacute;b niepełnosprawnych, z uwzględnieniem rodzaj&oacute;w i form tej działalności oraz liczby os&oacute;b niepełnosprawnych objętych tą działalnością,</li> <li>Statut, w przypadku jego posiadania,</li> <li>Nazwa banku i numer własnego rachunku bankowego,</li> <li>Program dla określonego we wniosku rodzaju turnusu, z uwzględnieniem rodzaju dysfunkcji lub schorzenia os&oacute;b, do kt&oacute;rych jest adresowany,<br /> i określeniem składu kadry odpowiedzialnej za realizację danego turnusu.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;</li> </ul> <p>&nbsp;</p> <p>Tworząc program turnusu rehabilitacyjnego uwzględnij zapis art. 10 c ust. 6 ustawy o rehabilitacji oraz &sect; 9 ust. 1&nbsp; pkt 8 oraz &sect; 12 ust. 2 &ndash; 6 rozporządzenia w sprawie turnus&oacute;w rehabilitacyjnych. &nbsp;</p> <p>&nbsp;</p> <p>Kopie dokument&oacute;w załączonych do wniosku muszą być uwierzytelnione, przez osoby upoważnione do reprezentowania podmiotu.</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Jakie dokumenty muszę wypełnić?</strong></p> <p>Wniosek o wpis do rejestru organizator&oacute;w turnus&oacute;w rehabilitacyjnych, w kt&oacute;rych uczestniczą osoby niepełnosprawne korzystające z dofinansowania ze środk&oacute;w Państwowego Funduszu Rehabilitacji Os&oacute;b Niepełnosprawnych&nbsp; - wz&oacute;r formularza załącznik do Karty &ndash; Zał. Nr 1.</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Jak wypełnić dokumenty?</strong><br /> Wniosek należy wypełnić czytelnie oraz uzupełnić wszystkie pola.<br /> <br /> &nbsp;</p> <p><strong>Ile muszę zapłacić?</strong><br /> Nie podlega opłacie skarbowej.<br /> <br /> &nbsp;</p> <p><strong>Kiedy złożyć dokumenty?</strong><br /> Brak terminu; w zależności od potrzeb podmiotu prowadzącego.<br /> <br /> &nbsp;</p> <p><strong>Gdzie załatwię sprawę?</strong></p> <ul> <li>Dokumenty możesz wysłać pocztą na adres:</li> </ul> <p>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Lubelski Urząd Wojew&oacute;dzki<br /> &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Wydział Polityki Społecznej<br /> &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; ul. Spokojna 4<br /> &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; 20-914 Lublin</p> <ul> <li>lub złożyć osobiście w Biurze Obsługi Klienta <strong>&ndash; parter, ul. Spokojna 4</strong></li> <li><strong>wypełnić elektronicznie przez </strong>Portal Informacyjno-Usługowy emp@tia:</li> </ul> <p>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; https://wnioski.mpips.gov.pl/ewnioski/index.eup</p> <p style="margin-left:36.0pt;">&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;</p> <p><strong>Co zrobi urząd?</strong><br /> Wniosek będzie rozpatrzony zgodnie z przepisami ustawy o rehabilitacji zawodowej<br /> i społecznej oraz zatrudnianiu os&oacute;b niepełnosprawnych i rozporządzenia w sprawie turnus&oacute;w rehabilitacyjnych, w formie zawiadomienia wydawanego przez Wojewodę Lubelskiego.<br /> <br /> &nbsp;</p> <p><strong>Jaki jest czas realizacji?</strong><br /> 30 dni od daty wpływu.</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Jak się odwołać?</strong><br /> Brak.<br /> <br /> &nbsp;</p> <p><strong>Informacje dodatkowe:</strong><br /> Wpis do rejestru organizator&oacute;w turnus&oacute;w rehabilitacyjnych nadaje się na okres 3 lat.</p> <p>&nbsp;</p> <p>Organizator turnusu, kt&oacute;ry uzyskał wpis do rejestru, jest obowiązany do niezwłocznego powiadomienia wojewody o każdej zmianie warunk&oacute;w stanowiących podstawę uzyskania wpisu do rejestru.</p> <p>&nbsp;</p> <p>Wojewoda wykreśla organizatora turnusu z rejestru w przypadku:</p> <ul> <li>niespełnienia warunk&oacute;w określonych w rozporządzeniu w sprawie turnus&oacute;w rehabilitacyjnych,</li> <li>uniemożliwienia kontroli organizatora turnusu.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;</li> </ul> <p><br /> <strong>Podstawa prawna:</strong></p> <ul> <li>ustawa z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu os&oacute;b niepełnosprawnych,</li> <li>rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia&nbsp;15&nbsp;listopada 2007 r. w sprawie turnus&oacute;w rehabilitacyjnych.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;</li> </ul> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Załączniki do karty:</strong></p> <p><a href="https://luwwlublinie.bip.gov.pl/fobjects/download/1330542/zalacznik-nr-1-wniosek-o-wpis-do-rejestru-organziatorow-turnusow-rehabilitacyjnych-doc.html">Załącznik Nr 1 &ndash; Wniosek o wpis do rejestru organizator&oacute;w turnus&oacute;w rehabilitacyjnych, w kt&oacute;rych uczestniczą osoby niepełnosprawne korzystające z dofinansowania ze środk&oacute;w Państwowego Funduszu Rehabilitacji Os&oacute;b</a></p> <p>&nbsp;</p> <p><a href="https://luwwlublinie.bip.gov.pl/fobjects/download/1330543/zalacznik-nr-2-informacja-dla-wojewody-o-zorganizowanych-turnusach-rehabilitacyjnych-doc.html">Załącznik Nr 2 &ndash; Informacja dla wojewody o zorganizowanych turnusach rehabilitacyjnych, w kt&oacute;rych uczestniczyły osoby niepełnosprawne korzystające z dofinansowania ze środk&oacute;w Państwowego Funduszu Rehabilitacji Os&oacute;b Niepełnosprawnych</a></p> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p> '

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
nameWydawanie zawiadomień o wpisie do rejestru organizatorów Wydawanie zawiadomień o wpisie do rejestru
shortturnusów rehabilitacyjnychorganizatorów turnusów rehabilitacyjnych
full

Wydział realizujący usługę:
Wydział Polityki Społecznej

 

Komórka realizująca usługę:
Oddział rynku pracy

 

Numer telefonu:
+48 81 74-24-552

 

Co chcę załatwić?
Uzyskać wpis do rejestru organizatorów turnusów rehabilitacyjnych

 

Kogo dotyczy?

  • osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą,
  • osób prawnych,
  • jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej       

  - które prowadzą co najmniej 2 lata działalność na rzecz osób niepełnosprawnych

 

Co przygotować?

 

  • Wniosek o wpis do rejestru organizatorów turnusów rehabilitacyjnych,
  • Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej – w przypadku osób fizycznych prowadzących tę działalność,
  • Aktualny wypis z rejestru sądowego lub inny dokument potwierdzający osobowość prawną jednostki – w przypadku jednostek posiadających osobowość prawną,
  • Dokument potwierdzający istnienie jednostki – w przypadku jednostek nieposiadających osobowości prawnej,
  • Oświadczenie o nieposiadaniu wymagalnych zobowiązań wobec Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych,
  • Informacja o prowadzonej, w okresie ostatnich dwóch przed datą złożenia wniosku organizatora turnusów, działalności na rzecz osób niepełnosprawnych, z uwzględnieniem rodzajów i form tej działalności oraz liczby osób niepełnosprawnych objętych tą działalnością,
  • Statut, w przypadku jego posiadania,
  • Nazwa banku i numer własnego rachunku bankowego,
  • Program dla określonego we wniosku rodzaju turnusu, z uwzględnieniem rodzaju dysfunkcji lub schorzenia osób, do których jest adresowany,
    i określeniem składu kadry odpowiedzialnej za realizację danego turnusu.     

 

Tworząc program turnusu rehabilitacyjnego uwzględnij zapis art. 10 c ust. 6 ustawy o rehabilitacji oraz § 9 ust. 1  pkt 8 oraz § 12 ust. 2 – 6 rozporządzenia w sprawie turnusów rehabilitacyjnych.  

 

Kopie dokumentów załączonych do wniosku muszą być uwierzytelnione, przez osoby upoważnione do reprezentowania podmiotu.

 

Jakie dokumenty muszę wypełnić?

Wniosek o wpis do rejestru organizatorów turnusów rehabilitacyjnych, w których uczestniczą osoby niepełnosprawne korzystające z dofinansowania ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych  - wzór formularza załącznik do Karty – Zał. Nr 1.

 

Jak wypełnić dokumenty?
Wniosek należy wypełnić czytelnie oraz uzupełnić wszystkie pola.

 

Ile muszę zapłacić?
Nie podlega opłacie skarbowej.

 

Kiedy złożyć dokumenty?
Brak terminu; w zależności od potrzeb podmiotu prowadzącego.

 

Gdzie załatwię sprawę?

  • Dokumenty możesz wysłać pocztą na adres:

          Lubelski Urząd Wojewódzki
          Wydział Polityki Społecznej
          ul. Spokojna 4
          20-914 Lublin

  • lub złożyć osobiście w Biurze Obsługi Klienta – parter, ul. Spokojna 4
  • wypełnić elektronicznie przez Portal Informacyjno-Usługowy emp@tia:

          https://wnioski.mpips.gov.pl/ewnioski/index.eup

        

Co zrobi urząd?
Wniosek będzie rozpatrzony zgodnie z przepisami ustawy o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych i rozporządzenia w sprawie turnusów rehabilitacyjnych, w formie zawiadomienia wydawanego przez Wojewodę Lubelskiego.

 

Jaki jest czas realizacji?
30 dni od daty wpływu.

 

Jak się odwołać?
Brak.

 

Informacje dodatkowe:
Wpis do rejestru organizatorów turnusów rehabilitacyjnych nadaje się na okres 3 lat.

 

Organizator turnusu, który uzyskał wpis do rejestru, jest obowiązany do niezwłocznego powiadomienia wojewody o każdej zmianie warunków stanowiących podstawę uzyskania wpisu do rejestru.

 

Wojewoda wykreśla organizatora turnusu z rejestru w przypadku:

  • niespełnienia warunków określonych w rozporządzeniu w sprawie turnusów rehabilitacyjnych,
  • uniemożliwienia kontroli organizatora turnusu.     


Podstawa prawna:

  • ustawa z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,
  • rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych.     

 

Załączniki do karty:

Załącznik Nr 1 – Wniosek o wpis do rejestru organizatorów turnusów rehabilitacyjnych, w których uczestniczą osoby niepełnosprawne korzystające z dofinansowania ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób

 

Załącznik Nr 2 – Informacja dla wojewody o zorganizowanych turnusach rehabilitacyjnych, w których uczestniczyły osoby niepełnosprawne korzystające z dofinansowania ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych

 

 

Wydawanie zawiadomień o wpisie do rejestru organizatorów turnusów rehabilitacyjnych

 

Wydział realizujący usługę:
Wydział Polityki Społecznej

 

Komórka realizująca usługę:
Oddział rynku pracy

 

Numer telefonu:
+48 81 74-24-552

 

Co chcę załatwić?
Uzyskać wpis do rejestru organizatorów turnusów rehabilitacyjnych

 

Kogo dotyczy?

  • osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą,
  • osób prawnych,
  • jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej       

  - które prowadzą co najmniej 2 lata działalność na rzecz osób niepełnosprawnych

 

Co przygotować?

 

  • Wniosek o wpis do rejestru organizatorów turnusów rehabilitacyjnych,
  • Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej – w przypadku osób fizycznych prowadzących tę działalność,
  • Aktualny wypis z rejestru sądowego lub inny dokument potwierdzający osobowość prawną jednostki – w przypadku jednostek posiadających osobowość prawną,
  • Dokument potwierdzający istnienie jednostki – w przypadku jednostek nieposiadających osobowości prawnej,
  • Oświadczenie o nieposiadaniu wymagalnych zobowiązań wobec Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych,
  • Informacja o prowadzonej, w okresie ostatnich dwóch przed datą złożenia wniosku organizatora turnusów, działalności na rzecz osób niepełnosprawnych, z uwzględnieniem rodzajów i form tej działalności oraz liczby osób niepełnosprawnych objętych tą działalnością,
  • Statut, w przypadku jego posiadania,
  • Nazwa banku i numer własnego rachunku bankowego,
  • Program dla określonego we wniosku rodzaju turnusu, z uwzględnieniem rodzaju dysfunkcji lub schorzenia osób, do których jest adresowany,
    i określeniem składu kadry odpowiedzialnej za realizację danego turnusu.     

 

Tworząc program turnusu rehabilitacyjnego uwzględnij zapis art. 10 c ust. 6 ustawy o rehabilitacji oraz § 9 ust. 1  pkt 8 oraz § 12 ust. 2 – 6 rozporządzenia w sprawie turnusów rehabilitacyjnych.  

 

Kopie dokumentów załączonych do wniosku muszą być uwierzytelnione, przez osoby upoważnione do reprezentowania podmiotu.

 

Jakie dokumenty muszę wypełnić?

Wniosek o wpis do rejestru organizatorów turnusów rehabilitacyjnych, w których uczestniczą osoby niepełnosprawne korzystające z dofinansowania ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych  - wzór formularza załącznik do Karty – Zał. Nr 1.

 

Jak wypełnić dokumenty?
Wniosek należy wypełnić czytelnie oraz uzupełnić wszystkie pola.

 

Ile muszę zapłacić?
Nie podlega opłacie skarbowej.

 

Kiedy złożyć dokumenty?
Brak terminu; w zależności od potrzeb podmiotu prowadzącego.

 

Gdzie załatwię sprawę?

  • Dokumenty możesz wysłać pocztą na adres:

          Lubelski Urząd Wojewódzki
          Wydział Polityki Społecznej
          ul. Spokojna 4
          20-914 Lublin

  • lub złożyć osobiście w Biurze Obsługi Klienta – parter, ul. Spokojna 4
  • wypełnić elektronicznie przez Portal Informacyjno-Usługowy emp@tia:

          https://wnioski.mpips.gov.pl/ewnioski/index.eup

        

Co zrobi urząd?
Wniosek będzie rozpatrzony zgodnie z przepisami ustawy o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych i rozporządzenia w sprawie turnusów rehabilitacyjnych, w formie zawiadomienia wydawanego przez Wojewodę Lubelskiego.

 

Jaki jest czas realizacji?
30 dni od daty wpływu.

 

Jak się odwołać?
Brak.

 

Informacje dodatkowe:
Wpis do rejestru organizatorów turnusów rehabilitacyjnych nadaje się na okres 3 lat.

 

Organizator turnusu, który uzyskał wpis do rejestru, jest obowiązany do niezwłocznego powiadomienia wojewody o każdej zmianie warunków stanowiących podstawę uzyskania wpisu do rejestru.

 

Wojewoda wykreśla organizatora turnusu z rejestru w przypadku:

  • niespełnienia warunków określonych w rozporządzeniu w sprawie turnusów rehabilitacyjnych,
  • uniemożliwienia kontroli organizatora turnusu.     


Podstawa prawna:

  • ustawa z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,
  • rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych.     

 

Załączniki do karty:

Załącznik Nr 1 – Wniosek o wpis do rejestru organizatorów turnusów rehabilitacyjnych, w których uczestniczą osoby niepełnosprawne korzystające z dofinansowania ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób

 

Załącznik Nr 2 – Informacja dla wojewody o zorganizowanych turnusach rehabilitacyjnych, w których uczestniczyły osoby niepełnosprawne korzystające z dofinansowania ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych

 

 

2022-10-11 14:08:11  Małgorzata Torbicz

Załączono plik 1330542

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste5070249
user_idpuste1924116
fobject_idpuste1330542
resource_idpuste924
modelpusteArticle
foreign_idpuste39223
_attachmentpuste1
_activepuste1
2022-10-11 14:08:11  Małgorzata Torbicz

Załączono plik 1330543

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste5070250
user_idpuste1924116
fobject_idpuste1330543
resource_idpuste924
modelpusteArticle
foreign_idpuste39223
_attachmentpuste1
_activepuste1

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..